ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

miércoles, 12 de enero de 2011

Analisis de la jornada 12 al grup I de la Primera Regional.

La carrera ciclista

Ja van fent-se grups al pilot. El Meliana(36 p.) igual que si fora un Indurain, ja ha posat la directa, i li porta onze punts al segon, el Llevant C (25 p.), a rebufo de les granotes, estan les groguetes del Villarreal "B" (24 p.), després una curva darrere està el Valencia C F F "B" (22 p.), que encara les te a la vista, igual que el Manises (19 p.) i el Saguntino (19 p.) tenen a la vista a les blanc i negres.

Despres a 7 punts, tenim a l'Sport LLiria (12 p.), que comanda el pilot dels que busquen la zona tranquila, i estan tots en quatre punts, Los Silos "A" (11 p.), Castello (10 p.), Foios (10 p) i Alqueries (8 p.), quedanse un poc ja rezagats el San Antonio (5 p.) i el Chiva (4 p).

Pels resultats donats aquesta jornada, el resultat més sorpresiu pot ser vaja estat a Sagunt, a on el Foios va guanyar 2-3, tapant-li les opcions a les locals d'aproparse i adelantar a les Blanc i negres, que van perdre contra el LLevant C. L'Sport LLiria va guanyar dos a zero a L'Alqueries, a qui portava a rebufo i ara li trau 4 punts.

El Meliana li va fer una maneta al Chiva, i no va deixar lloc a la sorpresa. Mentre a Benageber, El San Antonio i el Silos A van firmar taules 2-2.

La propera jornada, es l'ultima de la 1ª volta, i el Meliana es el "Campió d'hivern".


No hay comentarios:

Publicar un comentario