ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

martes, 29 de mayo de 2012

Patxi Izco "El futbol femenino me parece antiestetico", o la cabra siempre tira al monte.Article d'opinio

Ahir per la vesprada i huí, per la xarxia anaven circulant les declaracions de Patxi Izco, el ja ex-president de l'Osasuna, fetes a un diari, a on es despenjava amb aquestes declaracions, que li pareixia que el futbol no és un esport per a dones, rematant diguent que no volia polèmiques.


 Com era d'esperar, les reaccions han estat a l'ordre del dia, i les repostes no s'han deixat esperar, posant-lo a l'altura del betum, cosa quasi natural per la burrada que ha amollat l'exdirigent "rojillo".


 Pot ser a molta gent els farà gràcia, però estes declaracions tenen altre trasfons un poc més fosc, doncs com aquest individu, pensen molt alts jerifaltes del futbol espanyol, i axina ens va al futbol femení espanyol.


 Per això nosaltres diguem  "NO AL MAXISME AL FUTBOL" i reclamem directius/ves, que es posen al costat de les nostres jugadores, sino sempre la "CABRA TIRARA AL MONTE".


Pepe.

2 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.

    ResponderEliminar
  2. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar