ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

miércoles, 2 de mayo de 2012

Valoracions i analisi, al Grup II de 1ª Regional, 2011-12 (1)

 A falta d'una jornada al Grup II de la 1ª Regional, podriem dir que ja esta tot el peix venut, i que podriem fer un repas a lo que ha donat aquesta competicio i els equips, en la temporada 2011-12.


En principi eren 12 equips els que anaven a competir, pero amb l'Esperança i el Zafranar retirats, no van plegar a iniciarla, i amb el calendari fet, es va tindre que reestructurar el grup, i els equips descansaven dos jornades seguides, i pot ser ha pasat factura al ritme de competicio de tots els equips.


 El Camporrobles, es va proclamar campio matematicament, a falta de 3 jornades, quan va guanyar al  Levante "D", equip que tambe te assegurat el segon lloc de la classificacio. El tercer lloc, si no pasa cap sorpresa majuscula, sera per al Valencia "C", que jugara l'ultim partit davant el coer.


 El Discobolo, ocupa momentaneament, la 4ª posicio, i ja ha jugat tots el partits, per tant si el Ciutat d'Alzira guanya o empata a Tavernes, li furtara aquesta posicio al Discobolo. O siga, depenent dels resultats, el Ciutat d'Alzira, poden quedar 4ª, 5ª o 6ª.


A les rogetes, per quedar 5, tan sols els val, guanyar, si empaten i el Gandia guanya, aquestes quedarien per davant, per el goal-average.


Per darrere, ja esta clar, que el Maritim "B", es quedaran com a "fanalet roig", i faltara vore, qui es queda amb la vuietena posicio, el Favara-Benetuser o el Malvarrosa.

 De moment si la Federacio no fa un pas arrere, en aquest grup i en el grup I, no baixa cap equip a segona regional, baixa l'equip al lloc 11 del grup III.


Vos reproduim, el que diu a la circular nº 8, de la temporada 2011/12, de la Federacio Valenciana de Futbol.


PRIMERA REGIONAL.- Esta compuesta por tres grupos, el primero y el segundo de 10 equipos y el
tercero de once equipos, comenzando la Competición el día 16 de Octubre de 2011 y concluyendo el
6 de Mayo de 2012.
Descenderán a Segunda Regional el equipo clasificado en el puesto nº 11 del grupo tercero de
Primera Regional (total 1 equipo).
Ascenderán a Primera Regional los equipos clasificados en primer y segundo lugar de cada
uno de los seis grupos de Segunda Regional, más los dos equipos mejor clasificados en tercer lugar
de estos grupos (Total 14 equipos). Para ello se tendrá en cuenta el número de partidos jugados y el
de puntos conseguidos, estableciéndose el promedio de puntos por partido.







Ara a esperar l'ultima jornada, esperant que cap jugadora es lesione de gravetat (Aquesta temporada ha esta molt preocupant per aquest motiu a tots els equips), i a disfrutar dels tornejos, esperant que la temporada 2012/13 comence a rodar.

No hay comentarios:

Publicar un comentario