ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

lunes, 17 de octubre de 2011

Valencia C F Femeni 0 Sant Gabriel 4. Cronica, analisis i fotos. Alfil i Pepe




El retràs de la crònica del A, es deu, al proceés gripal que tinc, i per tant he guardat llit durant la major part del dia, i clar, no tenia moltes ganes de fer res.

Ja ens han demanat la crònica d'Alfil en un comentari a la notícia següent; http://amuntrogetes.blogspot.com/2011/10/resultats-partits-15-16-doctubre-de.html, i clar que la publicarem, però abans tinc jo alguna cosa a dir.


Xavi si! o Xavi si!

No hi ha discusió, per a mí no. I com no és la primera vegada que ens toca posar-nos al costat dels tècnics, i de segur no serà l'última.

No som un blog oficial, però sempre hem portat una línia editorial d'estar al costat dels equips i quan dic equips, va per tota persona lligada a ell, com són les jugadores, tècnics i personal del club. I ningú no podrà dir, que hem aprofitat aquesta tribuna pública per a fer llenya de l'arbre caigut, en temes referent a entrenadors.



7 jornades de lliga, porta el nostre equip de 1ª Divisió, sense puntuar amb pocs gols a favor i un carreta en contra, un equip pensat per a mantindres a la zona mitjana de la classificació, però que encara no ha puntuat aquesta temporada.

Aquesta temporada, a mi m'agafa viure-la a la distància, i el meu intelecte, no m'arriva pa vore el que passa amb aquest equip. No sé jo, si lo poquet que sé de futbol, m'aplega per a poder explicar el que passa, però el que és segur, és que l'equip esta a una dinàmica negativa, que caldrà revertir.

Pot ser, l'angoixa de veure que tots els esforços que fan als partits, no servixen per a res, fa que estiguen faltes de frescura i d'alegria per poder jugar sense la necesitat de guanyar.



Per acabar, i com diu al títol d'aquest anàlisi o columna, tenim dos opcions, Xavi o Xavi.

Valencia C F Femeni 0 - S. Gabriel 4. 7ª jornada de lliga

Espléndida mañana en Beniferri, donde nos llega un rival de media tabla y podíamos ganar los primeros pts de la temporada, buena la entrada de espectadores al campo dado el juego que viene dando ultimamente el equipo.



La alineación, ERRE QUE ERRE del entrenador, un 5-3-2 que no convence a ningun espectador y lo que es peor y más grave, a pocas jugadoras ... :

Gemma Rueda, Salo, Ivana, Nuria S., Ana Torrenti (x Punxa m.75), Conchi Ricarte, Pau, Gemma Gili, Maria Marti (x Naiara m.45), Pinel (x Anita m.60) y Marta Mateos.



El partido empieza algo trabado hasta que llega el primer susto, a los 5' a puerta con solo la portera, la delantera rival nos perdona el partido ya que todos sabemos que cuando nos marcan un gol, todo se viene abajo como un castillo de naipes, pero solo fue un perdón momentaneo, a los pocos minutos ya llegó ese maldito gol, en una tipica jugada que nos esta matando esta temporada, centro al area y remate de cabeza rival y gol. Con este resultado acaba la 1ª parte.

La 2ª parte sigue igual de anodina, da la impresión de que los rivales sin HACER NADA DEL OTRO MUNDO se llevan los partidos de Beniferri sin problemas y sin forzar, sabiendo que en cualquier instante van a marcar un gol a su favor, y el ejemplo claro son los corners, cuando sacamos alguno nosotros no pasa absolutamente nada, y cuando lo saca el rival, es medio gol. El 0-2 fue obra de una falta directa desde 35 metros y el 0-3 (calcado del 0-1) de otra peinada en el area, el 0-4 ya fue de jugada personal.


Mis puntos Marca, para Nuria Sanchez, Ivana y Trueno.



No hay comentarios:

Publicar un comentario