ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

domingo, 28 de febrero de 2010

Valencia C F Feminas "C" 2 - Massamagrell 1. La crónica.



Primer que res, vull felicitar a totes les jugadores del "C", que aquest matí a Beniferri, s'han partit la cara(i no és en sentit figurat), per a poder enportar-se els tres punts.

Abans de la crònica de Juan, vaig a puntualitzar algunes coses sobre el partit, facultat que com a director del blog, puc agafar.

Punt primer.

Partits com el de huí, li donen caracter a l'equip, i l'eixample més formidable, ens la donat Alba, que no s'ha arrugat davant de les embestides d'algunes jugadores rivals, a la primera part, i a la segona ha seguit anant-se'n de totes , fins que ha caigut lesionada i no ha pogut finalitzar el partit.

Punt segon

Jo podria frivolitzar amb el rival i dir que totes les jugadores han abusat de la contundència per a fer la caça i captura de les blanquinegres, però no vull posar a totes al mateix sac. Si de cas, diria que 3 0 4 jugadores del Massamagrell, s'oblidaven de la pilota a l'hora de jugar. Les demés si que s'han empleat amb contundència, però dins d'uns límits. Tambe vull destacar el partit de la seua golejadora de huí, Jessi, que s'ha passat tot el partit incordiant a la zaga che, i marcant un gol de bandera.

Punt tercer i últim

I si alguna jugadora, s'ha extralimitat a l'hora d'amollar la cama, és perque l'àrbitre ha estat molt permisiu, en jugades puntuals, que sense poder arribar a la pilota, deixaven la cama amb molt mala intenció. En la jugada de la lesió d'Alba, en una entrada per darrere i amb alevosia, tots ens pensavem que anava a traure-li targeta a l'infractora (Ja tenia una groga a la primera part, y també per una entrada a Alba, sense pilota), i va i li la trau a Vicky, per una jugada d'abans (em pareix correcte que quan es pare el joc, castigue una acció punible d'abans), i el colegiat s'ha oblidat de castigar l'infracció amb targeta.




Resumint, en partits com este, durs, trabats i amb molta tensió, és a on les nostres han de fer i traure el caracter d'un equip guanyador, i sobre ser un equip tècnic, saber posar-se el mono de faena.



Ara la crònica de Juan.

DE RAZA LE VIENE AL GALGO

Partido trabado donde los haya, las blanquinegras intentaron hacer su fútbol pero… ni el campo acompañaba (última generación ??) por lo cual los controles en ocasiones eran misión imposible, y en otras el rival puso de su parte para que así fuera.

Las valencianas desde el primer momento intentaron acorralar en su campo a las jugadoras de Masamagrell, pero estas jugando al límite (en momentos muy al límite) y al contragolpe pusieron en serios aprietos a la zaga Ché, pero la falta de acierto por parte de ellas y en otras el buen hacer de Gema, sacando buenas manos evitaron que escaparan los puntos de Beniferri.

Aún con el 1-0, gol realizado por Lesley tras recoger un rechace, se palpaba la intranquilidad tanto fuera como dentro del campo, ya que no se sentenciaba el partido, porque ocasiones las hubo pero el balón no entraba; se realizaron dos cambios en la 1ª parte entraban Alba por Susi y Tami por Blanca, la una salía con sobrecarga y la otra resfriada.

La velocidad de Alba puso de los nervios a la defensa rival llevándose un regalito antes del descanso, creo yo que estamos a 5 de enero porque dejaron más por nombrar algunas de las afortunadas Míriam, Susi, Ester, Blanca, etc.

Se reanuda la 2ª con la misma tónica presión de las Ché y juego al contragolpe (¿GOLPE?) de las rivales, se intentaba por la derecha por la izquierda pero nada, y el juego cada vez más embarullado y el señor colegiado repartiendo tarjetas ( lo que yo decía Navidad).

Vicky saldría por Lee pues también quería su regalo y tarjeta y como no, lo consiguió, también salieron Silvia por Lore y Ali por Ester refrescando la delantera pero más de lo mismo; hubo penalti sobre Alba que tira Lili fuera (más suerte en el próximo); el 2-0 llegaría de las botas de Míriam, parecía que llegaba la tranquilidad pero nada de eso, Alba recibió una fuerte entrada por parte de la capitana rival teniendo que salir del campo lesionada, el equipo se quedó con diez hasta el final del partido, fue cuando llego el gol del Masamagrell y poco más. Tres puntos al casillero, ah¡ se me olvidaba, la portera rival reclamó su tarjeta y lo consiguió ya terminado el encuentro.

Como dice el enunciado hay partido donde hay que sacar la raza y nuestras nanas la tienen ó en valenciano…” ELS DINERS Y ELS CO…. PER A LES OCASIONS”.

DESDE AQUÍ DARLE ÀNIMOS A ALBA Y QUE SE RECUPERE PRONTO.

Xiquetes!! enhorabona per la victòria, este matí hem vibrat, patit, sufrit, però també ens heu donat l'alegria de vore que si te que ser per lluitar, per vosaltres no quedarà.

Ja per acabar, donar les gràcies aéles xiquetes i pares del futbol-7, que després dels seus partits, s'han quedat a recolt.zar al C, en este tan important partit. Marisa, un beset i recuperat prompte, que ja tinc ganes de que estigues al camp. També vull donar ànims en nom de l'equip i l'afició a Rocio, que es recupere prompte i que Sandrita reballe promte les closes.

Per si no ho sabieu, aixó va per a les jugadores, el dimarts hi ha entrene.

AMUNT BLANC I NEGRES, 24 dels últims 24 punts, 46 gols a favor i 5 en contra en els últims 8 partits



2 comentarios:

  1. LA XICA FUTBOLISTA1/3/10 16:34

    Gracias Pepe per enrecordarte de mi, yo també vull donar anims a Rocio, Alba Sandrita i a la teua filla que l'atre dia va eixir un poquet tocaeta, que ens milloren pronte totes y a jugar que es lo quenos agrada a totes.Per altra part PARTIDÀS de les xiques del C el diumenge. Enhorabona xiques a seguir lluitant i com sempre AMUNT BLANC I NEGRES CLAR QUE SI!!!!!!!

    ResponderEliminar
  2. Gracies Marisa.

    Amunt Blanc i negres clar que siiiiiiiiiiiiiiiiiii

    ResponderEliminar