ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

miércoles, 22 de junio de 2011

Oscar Suarez, no continuara al Valencia C F Feminas la propera temporada, 2011-12.

Amb la temporada acabada, i els encarregats dels equips conformant la propera temporada, vos oferim la noticia que Oscar Suárez, no estarà a la banqueta del València C F Femení de Superlliga 2011-12.



Ha rebut una molt bona oferta de treball per portar endavant un projecte d'escola de futbol, com a director de la mateixa, cosa que al club han comprés, que no hi ha que posar pegues a la progresió del que ha estat dos temporades al càrrec de l'equip amb tans bons resultats.

Ens sap greu l'adeu del "Mister", al qui hem estat molt lligats aquesta última temporada, però li desitgem el millor en quant a éxits esportius i personals, clar està.

En quant a qui serà el seu substitut, de moment no a eixit cap nom a la llum, per tant no vos podem avançar cap noticia relacionada amb aquest tema.

Vos deixem el video d'una entrevista a Óscar, feta per un servidor, després del partit i la festa davant el Málaga. Jo personalment, tan sols puc agrair-li, com de bé s'ha portat amb el nostre blog
.


No hay comentarios:

Publicar un comentario