ATENCION: A los que les gusta copiar y pegar el contenido de este blog, les queremos agradecer que nos tengan como referente y nos sigan todas las semanas, y les damos permiso para seguir utilizando el trabajo realizado por el equipo de Amunt Rogetes (cronistas, fotógrafos y editores),siempre y cuando se nombre el AUTOR y la FUENTE (link) original del escrito.

Si citan al autor y la fuente no será plagio, será “uso”.

El blog no se hace responsable de las opiniones vertidas en él, pero si velará para que todo lo que se escriba en el mismo, tanto comentarios como crónicas no ofendan ni menosprecien a nadie. En el caso que alguién se sintiera ofendido o aludido de mala manera se puede poner en contacto con nosotros al siguiente correo amuntrogetes@hotmail.com para subsanarlo si procediere.


Athletic la Vall Femení

Athletic la Vall Femení

miércoles, 22 de junio de 2011

Acord de col.laboracio entre el Valencia C F Femeni i Bio-parc.

Aquest dijous 23 de juny del 2011, a les 17:00 hores, al restaurant del Bio-Parc, presentaran l'acord, "Una gran visión, un gran corazón", una iniciativa d'integracio de la dona, formacio a l'esport i transmissio del valors de la superacio.

L'acte comptara amb D. Pedro Malabia, President del Valencia C F Femeni, Luís Angel Martinez, Dr. Gral. de Bio-Parc Valencia, Pablo Mantilla, Dr. Gral de la Fundacio del Valencia C F, Blas Madrigal, President de la Asociacio de l'Agrupacio de Penyes del Valencia C F i de jugadores de les diverses categories del Valencia C F Femeni.

Font d'informacio: Fundacio Valencia C F

10 comentarios:

  1. Per què no actualiceu el blog?

    ResponderEliminar
  2. Es veritat porteu moltes setmanes sense actualiçar-ho.

    ResponderEliminar
  3. Primer que res donarvos les gracies per interesarvos per nosaltres. Podriem dir, que amb la temporada acabada i la falta de noticies, es com si tambe estiguerem de vacances.

    Despres d'una llarga temporada, ara hem fet un xicotet reces, per atendre coses nostres. Intentarem actualitzar el blog la propera setmana.

    Pepe.

    ResponderEliminar
  4. Moltes gracies Pepe, jo espere, el que no sapia era perque no l´actualiça-veu però ahora ja.

    Gracias per tot. I molt bon blog eh.

    ResponderEliminar
  5. Pepe informat

    ResponderEliminar
  6. Ultim anonimo, sobre que vols que h'informe? alguna pista?

    ResponderEliminar
  7. El a tiene fichajes informalos

    ResponderEliminar
  8. gracias por la información. Intentare conseguir esa información

    ResponderEliminar
  9. Pepe informa

    ResponderEliminar
  10. Si sabes algo, amuntrogetes@hotmail.com, gracias

    ResponderEliminar